Forum gildii "Husaaria" z monster-wow.com
1.Wstęp
Zasadniczym celem powstania gildii było skupienie graczy, którzy poprzez współpracę i wzajemną pomoc chcieli poznawać wspaniały świat gry World of Warcraft a dodatkowo nawiązywać kontakty z coraz większą rzeszą rodaków. Pamiętajmy, że WoW to tylko gra i powinniśmy cieszyć się dobrą zabawą i rozrywką, nie utrudniając gry innym. Gracze gildi Husaaria zawsze podają pomocną dłoń przyjaciołom potrzebującym pomocy i wspierają się wzajemnie w trudnych sytuacjach.
2. Zasady ogólne.
- Guild Master to jeden z założycieli gildii i osoba nią zarządzająca. Podejmuje wszystkie decyzje dotyczące spraw gildii. Ma decydujące zdanie w sytuacjach spornych oraz nie regulowanych przez niniejszy regulamin.
- Niezależnie od aktualnej rangi w gildii pozostałym jej założycielom należy się szacunek a ich zdanie ma przeważający wpływ na decyzje podejmowane przez Guild Mastera.
- W razie nieobecności Guild Mastera jego rolę przejmują Oficerowie.
- Obowiązuje kultura osobista, czyli nie preferujemy zbędnego wulgaryzmu, dziecinady, braku odpowiedzialności, noobskiego (w znaczeniu lamerskiego) zachowania czy to w grze czy na forum.
- Każdy członek gildii zobowiązany jest do korzystania z Team Speak
3. Guild chat
- Na chacie nie przeklinamy, nie obrażamy innych graczy, nie załatwiamy spraw prywatnych.
- Nie mieszamy całej gildii do naszych porachunków, kłótni i prywatnych sporów.
- Nie spamujemy.
- Nie rozmawiamy o bugowaniu.
- Karą za nieprzestrzeganie wyżej wymienionych punktów regulaminu dotyczących chatu jest degradacja, mute, w skrajnym przypadku wydalenie z gildii.
- W szczególności używamy kanału gildyjnego do:
zgłaszania pytań związanych z grą
ogłaszania istotnych informacji związanych z gildią
informacji na temat organizowanych rajdów
ogólnych rozmów związanych z gildią i jej funkcjonowaniem
zgłaszania próśb o pomoc w questach (unikamy próśb w rodzaju "proszę, zabijcie alucha...")
zgłaszania próśb o pomoc pieniężną.
- Jeżeli na kanale gildyjnym trwa ważna rozmowa (w szczególności, kiedy wypowiadają się oficerowie), uszanuj to proszę i nie zajmuj niepotrzebnie kanału.
-wulgaryzmy na chacie gildyjnym będą karane w wysokości 1k golda do banku gildyjnego za każde przekleństwo lub obrazę gracza
4. Team Speak 3
Jest to obowiązkowy program dla wszystkich graczy. Zachęcamy do logowania się na nasz kanał za każdym razem kiedy wchodzicie na WoW'a.
Obowiązkowe natomiast jest uczęszczanie w rozmowach w czasie raidu.
Osoby, które w ogóle nie będą na TS nie pójdą na raid.
5. Aktywność i nieobecności
- Każdy gracz wybierający się na dłuższy urlop zobowiązany jest powiadomić o tym któregoś z Oficerów, bądź zostawić wiadomość na forum w odpowiednim temacie.
- podajemy okres nieobecności , który wpisywany jest przez oficerów do notki.
6. Zasady rolowania itemów
-rolujemy itemy pod swoją klasę
-rolujemy itemy pod spec w którym jesteśmy aktualnie na raidzie
Roll odbywa się wedle rangi w gildii tj.:
I GM oraz Oficerowie
II Veteran
III Member
IV Offspec(czyli tym którego roli nie pełnie w danym raidzie)
V Alt oraz Rekrut
7. Rekrutacja
- Możliwość rekrutacji posiadają Oficerowie
- Do gildii przyjmujemy ludzi a nie ich postacie w grze
- Rekrutacje przeprowadzamy poprzez ts3.
(jeszcze nie ale w przyszłości możliwe)
Proszę się wpisać pod tematem
Zapoznałem się z regulaminem gildii i zobowiązuję się do jego przestrzegania
Offline